کلاهبرداری اینترنتی


یکی از راه های تجارت الکترونیک,بازی های آنلاین هستند که شرکت کنندگان در بازی با هزینه کردن در بازی میتوانند موفق شوند و از رقبای خود پیشی بگیرند.
سوال من درباره قوانین مربوط به این تجارت است! آیا اگر بازی از نظر برنامه نویسی دچار مشکل باشد و باگ های موجود باعث اختلال در روند بازی شده و نتیجه گیری کاربران را تحت تاثیر قرار داده,به گونه ای که نتایج بازی براساس تنظیمات کاربر نباشد و صرفا تحت تاثیر مشکلات فنی بازی رقم بخورد,این کسب مال از طریق چنین بازی ای قانونی است؟
نکته دیگر تغییرات بسیار در بازی است,از طراحی گرافیکی تا موتور بازی.این مسئله نیز در حالی است که تغییرات در جریان بازی اعمال میشوند اما در نسخه های خارجی این تغییرات بعد از اتمام یک دوره از بازی اتفاق میافتد و اگر کاربر باز هم مایل باشد میتواند در نسخه جدید بازی ثبت نام کند اما در نمونه ایرانی,تغییرات بدون اطلاع کاربر در حین انجام بازی اعمال میشوند!
توجه داشته باشید که نسخه بازی به هیچ وجه آزمایشی نیست و در هنگام ثبت نام هیچ اشاره ای به مشکلات بازی نشده است و کاربر بعد از هزینه کردن متوجه میشود که در بسیاری موارد اتفاقات مربوط به بازی از کنترل او خارج و کاملا براساس مشکلات برنامه نویسی رقم میخورد.


وضعیت: باز (پاسخ رایگان)
مهارت: -
1 پاسخ
3,012 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۱/۰۷/۰۵ ۰۳:۱۳:۰۸