راهنمایی


با سلام
چند ماه پیش اتومبیل خود را که در رهن ایران خودرو بو د بابت 22 عدد سکه از مهریه همسرم به ایشان طبق مبایعه نامه فروختم و ایشان هم از در رهن بودن اتومبیل اطلاع داشتند. مدتی بعد 22 سکه همسرم را به ایشان دادم و نوشته ای به دست خط خودم نوشتم که ایجانب(..... خریدار) با تحویل 22 سکه به خانم (.....فروشنده )اتومبیل به مشخصات ....... را از ایشان خریدم و ایشان اتومبیل را به همراه کارت سوخت کارت اتومبیل و بیمه نامه تحویل من داد. و همسرم انتهای متن را امضا نمود. و هیچ شاهدی هم زیر این متن را امضا ننموده ولی یکی از دوستان که در مغازه من حضور داشت شاهد این ماجرا بود.
حال همسرم دوباره ادعای مالکیت کرده و از دست من بعنوان خیانت در امانت شکایت کرده.
ایا اصلا چنین چیزی امکان دارد. چند روز دیگر هم باید به دادگاه بروم و نمیدانم چکار کنم. در ضمن تاریخ نوشته که همسرم ذیل انرا امضا نموده 91/3/10 میباشد که ایشان در تمکین من نبوده و تاریخ 91/3/25 جلسه دادگاه تمکین ما بوده.و ایشان در خانه پدریش زندگی میکرده.
در ضمن تمامی کسبه محل و شوهد زیادی هستند که میدانند از تاریخ 91/3/10 اتومییل در تصرف من بوده حتی از روی پرینت کارت سوخت و در صورت نیاز ا دیدن فیلم دوربین های پمپ بنزین ها میتوان فهمید که از تاریخ 91/3/10
اتومبیل در اختیار و تصرف من بوده و هر روز با ان به محل کسب خود میرفتم.تاریخ شکایت همسرم هم 91/6/6 وده.
اگر راهنماییم کنید ممنون میشوم.با تشکر

وضعیت: باز (پاسخ رایگان)
مهارت: -
1 پاسخ
3,132 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۱/۰۶/۰۸ ۰۳:۴۳:۴۸